DATA: 07 / 02 / 2026
HORARI TALLER: 17h – 18h
HORARI PRESENTACIÓ + COL·LOQUI: 19h – 20h
PREUS >
· Taller: 10€
· Presentació + Col·loqui: 8€
· Pack Taller + Presentació + Col·loqui: 16€
Mirador és un cicle de Tallers-Presentacions impulsat per Obrador de Moviments. Combina tallers participatius i presentacions d’obres en desenvolupament o ja finalitzades, cosa que permet que el públic no només sigui testimoni de l’obra, sinó que es converteixi en part del seu procés. Mirador és una invitació a mirar, sentir i habitar l’art d’una manera viva i propera.

CRISTINA CASADIO
En aquesta nova sessió del cicle, comptem amb Cristina Casadio, ballarina, coreògrafa i docent establerta a Berlín amb una trajectòria internacional en dansa contemporània. Després d’una carrera que la va portar a estudiar a centres com Merce Cunningham Studio i Peridance Center a Nova York i a treballar amb companyies europees, Cristiana ha presentat treballs i impartit classes arreu del món, explorant el llenguatge del cos, la relació amb espais i objectes i la recerca d’un moviment que transcendeixi convencions tècniques i narratives.
“NOWHERE”
“nowhere” és un solo que crea un món on l’absurd i l’enginyosament il·lògic dels somnis troben un llenguatge escènic propi. Inspirada en el surrealisme, la peça proposa que quan es retiren els objectes del seu context habitual i els cos convertit en narrador, es poden obrir portes a noves formes de percebre i imaginar. Explora la transformació i l’acceptació del canvi —del cos, de la mirada, de l’entorn— i defensa la importància de la curiositat, l’ambigüitat i el somni com a forces creatives.
“nowhere” s’ha presentat en diversos contextos i espais escènics internacionals, tant en teatres com en festivals i espais alternatius, dialogant amb públics diversos. La peça ha estat mostrada en diferents ciutats europees, formant part de programes que aposten per la recerca escènica i la creació contemporània, i adaptant-se a formats íntims que reforcen la proximitat amb l’espectador.
TALLER
El taller s’inspira en el procés de creació de “nowhere” i convida a explorar com la relació entre cos i objecte, allunyada de la funció habitual dels objectes, pot generar qualitats de moviment i imatges escèniques. A partir d’aquesta relació, es treballaran dinàmiques, accions i presències que animen a expandir la mirada corporal i creativa.
Per reservar la teva plaça, envia’ns un correu a info@obradordemoviments.com // Places limitades





